Január 4.-ig 40 %-os korai early bird áron!

Munkaerőpiaci-trendek 2026

Tartsd meg a jót, ha drága is?

Időpont: 2026. február 12. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet.

Videón távolról: február 13. 12 órától február 22-ig jelszóval.

Részletes tematika a konferenciáról 5 héttel az esemény előtt várható!

Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.

Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.

Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.

A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.

KKV-AKADÉMIA hibrid konferencia

Recessziós időszakban általánossá vált munkáltatói hozzáállás: nem veszünk fel új munkatársakat. Megtartjuk a régi, jó, hűséges embereket jó fizetéssel, s megteremtjük a hatékonyabb munkavégzésük feltételeit, hogy a magasabb bérüket ugyanannyi, vagy kevesebb munkaidő alatt termeljék meg.

A digitalizáltság, a mesterséges intelligencia használata a fehér galléros munkaerő kiváltásának legjobb eszköze lett.

Dúl a well-being divatja. Hogyan kedvezzünk a kollégáknak, hogy jól érezzék magukat és maradjanak, ne kelljen folyton újat betanítani. A munkatársakkal bánásmód végtelen tárházát is bemutatják előadóink a kkv-munkáltatóknak és HR-vezetőiknek.

Persze, szükség van új munkaerőre is. A harmadik országbeliek betanított munkára kiválóan alkalmasak, de nagyon költséges az idehozataluk, lakhatásuk. De vannak új trendek a munkaerő-toborzás frontján, amit szintén bemutatunk.

S közben folyik a futószalagok mentén is a digitális képességek erősítése, az emberi munkaerő technológiával kiváltása.

A toborzási stílusok, irányok, az új munkaerő megszerzésének, megtartásának is új technológiái, módszerei jelentek meg a piacon. Sok olyan pénzügyi támogatási konstrukció létezik, amiből jelentős juttatásokat lehet a dolgozóknak adni, sokkal kevesebb közteherrel, mint a fizetés.

Vállalatvezetőknek, HR-vezetőknek számolunk be a legfrissebb munkaerő-megtartó és munkaerőszerző újdonságokról. Sok ötlettel, jó gyakorlattal, pénzügyi megoldással várjuk a humán erőforrásban potenciát látó kkv-döntéshozókat. 

Bemutatkozó előadásokra jelentkezőket várunk:

Várjuk a toborzással, munkaerőképzéssel, adókímélő juttatásokkal, technológiai megoldásokkal, well-being stratégiával foglalkozó szolgáltató cégek jelentkezését legújabb szolgáltatásaik prezentálására a munkáltatók számára. 

A Bemutatkozó előadás (támogatói státusz) feltételeiről érdeklődjön a konferencia@ppkonferencia.hu email címen 

Részvételi díjak

40 %-os korai early bird díj helyszínre jövőknek:

16 900 Ft.+ áfa helyett 10 140 Ft. + áfa

40 %-os korai early bird díj távoli résztvevőknek:

19 900 Ft.+ áfa helyett 11 940 Ft. + áfa

40 %-os korai early bird díj kombinált résztvevőknek:

27 300 Ft.+ áfa helyett 16 380 Ft. + áfa

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Munkaerőszerzés- és megtartás 2026 - Helyszínen személyes részvétel

2. Munkaerőszerzés- és megtartás 2026 - Utólagos videós megtekintés

3. Munkaerőszerzés- és megtartás 2026 - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

1. Munkaerőszerzés- és megtartás 2026 - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

16900 Ft + áfa

40 %-os korai early bird díj:

10140 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. Munkaerőszerzés- és megtartás 2026 - Utólagos videós megtekintés

Regisztrációs díj:

19900 Ft + áfa

40 %-os korai early bird díj:

11940 Ft + áfa

Grátisz!

A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.
  • Az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását a résztvevőknek az előadó engedélyezi) már a jelszóval bejelentkezés (12 óra) előtt letölthetővé válnak.
  • Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre, és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez

A részvételi díj tartalmazza a videófilmszerkesztés és -közvetítés egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!

Jegy vásárlás

3. Munkaerőszerzés- és megtartás 2026 - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

Regisztrációs díj:

27300 Ft + áfa

40 %-os korai early bird díj:

16380 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

­A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció. Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt.
  • Az élő konferencia utáni napon 12 órától és még további 9 napon keresztül (benne 2 hétvége) a szerkesztett konferenciavideó jelszóval bármennyiszer megnézhető.
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint tartalmazza a videófilmgyártás technikai költségét.

Jegy vásárlás