Pénz, de honnan? 2025 – Debrecen
Beindult a támogatásgépezet!
Most ragadd meg az alkalmat! Van bőven támogatott forráslehetőség, ha cégfejlesztésben vagy cégfinanszírozásban gondolkodsz!
Kiemelkedő esélyek innovációs pályázatokra. Kamatmentes forgóeszközhitelek nagyon előnyös feltételekkel.
Újraindul a Demján Sándor 1+1 programja beruházástámogatásra, foglalkoztatás bővítésére. 100 milliárd forinttal megnőtt az elhelyezkedést támogató programkeret.
Beruházási hitelboom zajlik a Széchenyi Kártya program keretein belül. A csökkentett hitelkamat erőteljesen megnövelte a beruházási kedvet. A leghátrányosabb régiók kkv-inak vissza nem térítendő támogatási keretét 150 milliárd forintra emelték.
A Nemzeti Bajnokok Hitelprogram jelentős támogatást nyújt a technológiai fejlesztésekhez, a zöld átálláshoz, a digitalizációhoz és sok más területhez.
Elindult a 441 milliárd forint keretösszegű Jedlik Ányos Energetikai Program is, melynek célja az energiafüggetlenség erősítése.
A Pénz, de honnan 2025. 2. féléves roadshowján ezeken kívül még sok, például foglalkoztatáshoz, képzéshez köthető támogatásról számolunk be. S szó lesz olyanokról, amikről még talán senki sem hallott. A kereskedelmi banki forrásszerzés versenyképes lehetőségeinek és a vagyon biztonságba helyezésének bemutatásáról sem feledkezünk meg.
A Pénz, de honnan? roadshow-konferencia minden évben bemutatja a hazai kkv-k számára rendelkezésre álló kedvezményes, támogatott és előnyös pénzforrásokat és a működési hatékonyságot növelő új módszereket. Az előadók személyes konzultációra is várják a résztvevőket a helyszínen.
A részvétel ingyenes, csak regisztrálnia kell!

Pénz, de honnan? 2025
Beindult a támogatásgépezet!
Regionális roadshow Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun-Szolnok és Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyék kkv-döntéshozóinak!
Helyszín: Debrecen (Észak-Alföld Régió)
Időpont: 2025. szeptember 25. csütörtök, 9.30–13.10
Helyszín: Debrecen, HBKIK Székház, Vörösmarty utca 13-15.
Újraindul a Demján Sándor 1+1 programja beruházástámogatásra!
100 milliárd forinttal nőtt az elhelyezkedést támogató programkeret
Indul a 441 milliárd forint keretösszegű Jedlik Ányos Energetikai Program
A részvétel ingyenes, csak regisztrálnia kell!
Várjuk szeretettel a helyszínen személyes konzultációval!
A díjmentes regisztráláshoz kattintson a 0-forintra!
Program
Regisztráció: 9.00 órai kezdettel
9.30–9.35 Moderátor felvezetője
9.35–9.55 Milyen vállalkozástámogatói segítséget tud adni a kamara a megyei vállalkozóknak?
Dr. Kiss András gazdaságfejlesztési és innovációs osztályvezető, Hajdú-Bihar Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara
9.55–10.25 Most futó és a közeljövőben nyíló pályázati források részletei.
Csépány Zsuzsa regionális igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.
10.25–10.55 Pénzügyi megoldások a legnagyobb kereskedelmi banknál vállalkozások számára.
Galla György, az OTP Bank debreceni fiókjának osztályvezetője
10.55–11.20 Cégcsoportban biztonságban a cégvagyon!
Csővári István ügyvéd, adószakértő, Csővári Ügyvédi Iroda
11.20–11.50 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal
11.50–12.10 Cégre szabott, legelőnyösebb hitelek kkv-knak.
Terbe Ernő pénzügyi tanácsadó partner, Bankárnet Kft.
12.10–12.25 Fókuszban az energetikai fejlesztések, pályázati forrásból!
Kószó Ádám energetikai szolgáltatás koordinátor, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.
12.30–12.50 Aktuális foglalkoztatási és képzési támogatások.
Zsuffa Ákos elnök, Felnőttképzők Szövetsége
12.50–13.10 Személyes konzultáció az előadókkal
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.
Lemondási feltételek
1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások
Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
PP Konferenciaközpont Kft.
4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15.
További konferenciák
Új cégvariációs minták 2026
Cégcsoportban a biztonság!
2025. december 4.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Székesfehérvár
Beindult a támogatásgépezet!
2025. november 13.
Székesfehérvár, FMKIK Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.

Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Exit & Profit
2025. november 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Szervezetfejlesztési trendek 2026
Cseréld le az alapokat!
2025. október 30.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Pénz, de honnan? 2025 – Miskolc
Beindult a támogatásgépezet!
2025. október 22.
Miskolc, BOKIK Székház, Szentpáli utca 1.

Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2025
Amikor elapadnak a folyók!
2025. október 16.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24., 2. emelet mozicsarnok

Szezonkedvezménnyel a PP 2. féléves Konferenciákra!
Válogasson a KKV-AKADÉMIA és KIEMELT rendezvényekből!
2025. szeptember 11. - december 11.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

KKV-AKADÉMIA 1. féléves konferenciák videón!
Lemaradtál valamelyikről? Videón elküldjük!
2025. június 24. - december 1.
