X-faktor – A hiányzó láncszem

Építsd fel magadat!

2025. május 15.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99. 7. emelet

Tematika nyomtatása

Mióta érzed, hogy túlhajszolt vagy, hogy az idő megrövidült, hogy minden, ami eddig rendszer volt az életedben, felborult? Hogy alig bírod már tartani a változás tempóját?

Hozd felszínre magadban az x-faktort! Mentális állapotunk erősítésére nagyobb szükség van, mint valaha.

A zűrzavarban nagyon nagy szükségünk van pontosan értelmezni magunkat. Miért élsz, küzdesz, dolgozol? Mi a célod magaddal? Miért építetted fel a céged? Mi a szándékod az életeddel? Ki vagy, miért vagy?

Megy a világ a káosz felé. Eltűnt az abszolút értékek megkülönböztethetősége az értéktelentől, rossztól. Az életünket, a világ működését eddig tartó rendszerek felborulóban vannak. Megállítani nem lehet a folyamatot. De részt lehet venni az új rendszerek kiépülésében. Milyen legyen az új világ? Rajtunk múlik. A változást magunkon kell kezdenünk!

Várunk, ha szükségét érzed, hogy fejlődnöd kell önmagad és a világ, a létezés megismerésében, az életünket alakító folyamatok megértésében és magad tudatosságában. S egy jó társaságban akarsz lenni, akik szintén tanulni akarnak egymástól, tőled is.

X-faktor – A hiányzó láncszem

Építsd fel magadat!

 

Mesterkurzus üzleti döntéshozóknak!

(O)

Időpont: 2025. május 15. csütörtök. 9.15–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99. 7. emelet

 

A világ kifordult magából. Készen állsz egy nagy változásra?

Emberarcú céget csak a magukat tudatosító emberek tudnak építeni!

Fel kell készítenünk magunkat a kiszámíthatatlanságban létezésre!

 

Program

8.30–tól Regisztráció a helyszínen

9.15–9.30 László Ervin és Demcsák Mária az Üzleti Etikai Díj alapítóinak felvezetője a tudatfejlődés sürgető szükségéről.

(P)
9.30–10.30
Hegedűs Márta vezetési tanácsadó, ügyvezető, Homo Regius Tanácsadó Iroda
Ne húzd le a rolót! Cselekedj a lehetőségekhez illeszkedő eszköztárral!

Napjaink és látott jövőnk elvárása a kkv-döntéshozók felé, hogy egyszerre készüljenek a radikális és inkrementális változásmenedzselésre, nem elfeledkezve eközben a válságmenedzselés stratégia szcenárióiról.  

Hogyan lehet ennek megfelelnünk?

Felvezető előadás, aktív együtt gondolkodás a résztvevőkkel az elvárások vezetéstechnikai és emberi oldalait számba véve.


10.30–11.30
Katona Melinda ügyvezető, Borealis Consulting Kft.
Tudatos életstratégiák a mindennapokra.

Hogyan készüljünk fel a kiszámíthatatlanra? Hogyan építsük fel mentális és lelkierőnket?

Gyakorlati eszközök elsajátítása, aktiválása.

Rövid előadás gondolatébresztővel indítva, utána interaktivitással bevonva a résztvevőket.
(P)

11.30–12.00 Kávészünet, konzultáció


12.00–13.00
Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.
Mi a fontos az életünkben? Workshop az értékekről.

Láthatóvá válik, hol van az értéksorrendedben az üzlet, a vezetés, a család és tovább. Megvilágosító tapasztalatot nyersz, amikor rájössz, hogy valójában mi számodra a legfontosabb, miből nyersz energiát?

Önismereti workshop.

Rövid módszerismertetés, majd a kitöltött munkafüzetek értékelése.


13.00–13.30 Ebédszünet, konzultáció


13.30–14.30
Ruzsa Ágota Éva alapító-kuratórium elnök, SoL Hungary
Személyes belső fejlődési célok, mint a vezetés X-faktora.

IDG – A Vezetés belső útja. Az 5 kulcskompetencia

Az ENSZ-ben és a vezetés belső útján napjainkban nemzetközileg fontosnak tartott témák elmélyítése az Inner Development Célok 5 témakörében. A rezonancia és a LélekJelenlét alapú vezetés.

Rövid fel- és levezető előadás, minifoglalkozások, csoportos dialógusok.

Beszélgetésvezető társ: Szilika-Iván Emőke, a SoL Intézet ügyvezetője


14.30–15.30
Fekete László ügyvezető, Énerőműhely Kft.
A sikert megtámasztó alkalmasság alapkérdései.

Öt tényező kibontása közösen, amitől sikerül megvalósítani azt, amit el szeretnénk érni. Elgondolkodtató kérdés-felelek oda-vissza. Mivel rendelkezem és mivel nem? Mit tudok tenni, hogy magamat azzá formálhassam, aki eléri, amit elhatározott? 

Felvezető előadás, interaktív, orientáló beszélgetéssel.


15.30–16.30
Takács Mihály tulajdonos, vállalkozásfejlesztési szakértő, Futár.hu Logisztikai Kft.
Összefogással a fenntartható fejlődésért!

Rövid előadások:

Társadalmi együttműködés, felelős bőség.
Takács Mihály tulajdonos, vállalkozásfejlesztési szakértő, Futár.hu Logisztikai Kft.

Az ország legelmaradottabb, rászoruló kistelepüléseinek támogatása.
Horn Tamás alapító, Adománytaxi

Ahol a vállalati üzleti célok és a nonprofit ügyek/missziók találkoznak.
Kiss Gyöngyvér ügyvezető, Civil Impact

Pódiumbeszélgetés a 3 előadóval.


KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév előrendelés!

A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek


 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99. 7. emelet