Cégmarketing trendek – 2025
Készülj a valóság reneszánszára!
2025 marketingtrendjeit még mindig az AI rohamos fejlődése határozza meg. 2026-ban azonban elfogynak az interneten levő 30 évnyi adatok. Mi lesz akkor?
Az biztos, hogy addig is a személyes, hiteles, érzelmeket kiváltó megszólítás marad a leghatásosabb. A kommunikációs zaj a marketing minden területén elhatalmasodik. Egyre többen, főleg a Z-generáció bújik el a „sötét közösségi csatornákon”, ahol a felhasználói aktivitást (lassan a többséget) nem lehet nyomon követni. Vagy mégis?
Lehet, hogy még idén a fenntarthatóság is rangsorolási szempont lesz a keresőmotorokon? Nálunk is megjelenik az élő vásárlás divatja?
A konferencián az előadóink a következő kérdésekre is választ adnak:
Milyen változások zajlanak az online és offline marketingben? Milyen új feladatok zúdulnak a cégek vezetőire, kommunikációs és PR-szakembereire a felfordult világunk miatt? Hogyan használjuk a nyilvánosságot személyes és cégmárka építésére? Hogyan legyünk mindenütt ott, ahol lennünk kell? Hogyan használjuk ki az összes csatornát élőben és a virtuális térben brand és márkaépítésre és értékesítésre!
Várjuk a kkv-döntéshozókat, a cég marketing-, PR- és kommunikációs vezetőit, a marketingszakma képviselőit. Előadóink rengeteg újdonságot osztanak meg, melyek a profittermelés érdekében már másnap hasznosíthatóak.
Cégmarketing trendek – 2025
Készülj a valóság reneszánszára!
Időpont: 2025. június 5. csütörtök, 9.30–16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Videón másnaptól résztvevőknek: június 6-tól június 15-ig jelszóval
Arat a valódi, személyes, érzelmeket keltő kommunikáció!
Mennyiség helyett a minőség a jobb választás! Ne légy zajos!
Vágysz a valós világ reneszánszára? Vagy azt is az AI csinálja?
Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!
A helyszíneseknek Networking különprogram!
Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!
Program
9.00-tól Regisztráció a helyszínen résztvevőknek.
Videón távolról résztvevőknek június 6. 12. órától június 15.-ig jelszóval
9.30–9.35 Demcsák Mária moderátor felvezetője
9.35–9.55 Hogyan erősítsd a fenntarthatósági és érték alapú marketinged? A brand és márkaépítés erősítésének új terepei.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
9.55–10.15 Mi jön az AI-hullám után? Marketing és értékesítés az adatkorszak határán.
Mátyás Ferenc értékesítési szakember, The Nomad CRO
10.15–10.35 Érzelemélmények. Ez lesz a jövőben a marketing kulcsa.
Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute
10.35–10.55 Segítség! Követhetetlenek a felhasználói aktivitások! Hová bújik el a célcsoport?
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.
10.55–11.15 Üzlet = Emberi kapcsolatok.
Kováts Péter branding tanácsadó
(P)
11.15–11.50 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal
(P)
11.50–12.10 Brandépítés vs. technológia kockázatAI.
Gyimesi Laci brandesfiú, brandesfiu.hu
12.10–12.30 Új képességek a cégedben AI segítséggel?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
12.30–12.50 Átütő, karizmatikus videók. 10 azonnali sikert hozó tipp arra, hogyan viselkedj a kamera előtt!
Demcsák Zsuzsa kommunikációs szakember, tréner
12.50–13.10 Kommunikáció a veszélyzónák elkerülésével. PR-trendek 2025.
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja
13.10–13.30 Személyre szabott marketing. Új módszerek az eredményesség növelésére.
Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)
(P)
13.30–14.00 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal
(P)
14.00–14.20 Hogyan készíts adatvezérelt stratégiát és hozzá dinamikus kampányt? A multichannel marketing finomságai.
Szabó Árpád értékesítési és marketing vezető, Klikkmánia Kft.
14.20–14.40 Formabontó márkák a zaj felett. Hogyan lesz egy merész ötletből piaci előny 2025-ben?
Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.
14.40–15.00 Webshopmarketing 2025. Merre veszi az irányt?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
(P)
15.00–15.15 Személyes konzultáció az előadókkal
(P)
15.10–16.00 Grátisz Networking program
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.
Lemondási feltételek
1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások
Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
PP Konferenciaközpont Kft.
1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2025 – Budapest
Beindult a támogatásgépezet!
2025. december 16.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet
Brandépítés 2026
Ismered a márkád üzenetét?
2025. december 11.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet
Új cégcsoportos modellek
Cégközösségekben a biztonság!
2025. december 4.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet
Németország–Ausztria–Svájc Üzleti Fórum
Lépj be a megbízható piacokra!
2025. november 20.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet
Szezonkedvezménnyel a PP 2. féléves Konferenciákra!
Válogasson a KKV-AKADÉMIA és KIEMELT rendezvényekből!
2025. szeptember 11. - december 11.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
KKV-AKADÉMIA 1. féléves konferenciák videón!
Lemaradtál valamelyikről? Videón elküldjük!
2025. június 24. - december 1.