Új cégcsoportos modellek

Cégközösségekben a biztonság!

10. Cégcsoportvariációk PP Konferencia

Időpont: 2025. december 4. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet.

Videón távolról: december 5. 12 órától december 14-ig jelszóval.

Még nem alakítottál cégcsoportot? Nem vagy tagja cégközösségnek? Lépj!

Öröklés, biztonság, adóelőny, új piacok, stabil megrendelések megoldva!

Miért érdemes saját céggel külföldi vagy hazai cégcsoport tagjának lenni?

Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.

Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.

Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.

A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.

Miről szólunk?

Eddig a cégcsoport a vagyonkezelőt és a vagyonát neki átadó termelő, szolgáltató egységek rendszerét jelentette egy tulajdonosi körön belül. A szándék világos volt: a vagyon biztonságba helyezése, akár cégöröklés, akár kockázatcsökkentés miatt. A cégcsoportokba szerveződés már nem feltétlenül kötődik egy tulajdonosi rendszerhez.

Divat lett a cégek körében egy nagyobb cégközösség, cégcsoport tagjává válni. Miért csoportosulnak és milyen okból egybe?

A klasszikus modellen kívül mára egyre színesebb összebútorozások jelentek meg a nemzetközi és hazai palettán. Cégcsoport-tagnak nevezik magukat a multik leányvállalatai. Miért? Piaci biztonság miatt cégcsoportba tagozódnak az ellátási láncban eddig önálló cégek, önállóságuk egy részét feladva. Megéri nekik. Hatékonyabb és biztonságosabb.

Nagy megrendelők az alvállalkozóikkal cégcsoportba tömörülnek. Az önálló cégstátusz megmarad, de az önállóságból valamit mindenképpen be kell áldozni. Mik azok az előnyök, amiért frigyre lépnek?

A cégcsoportosulások ráadásul határokon is átívelnek.

Mindegyik új formáció alapja a vagyon biztonságba helyezése, a piaci pozíciók kiszélesítése, védőháló kiépítése a biztos üzleti partnerekkel a kiszámíthatatlanná vált világban.  

Ezúttal a klasszikuson kívül a legújabb cégcsoportos megoldásokat és gyakorlatokat is bemutatják a legjobb szakértők. Cégre szabott tanácsokkal is szolgálnak személyes konzultációk keretében.

Kiknek szólunk?

Várjuk azokat a cégtulajdonosokat és cégvezetőket, akik a cégvagyon biztonságba helyezése miatt a közeljövőben tervezik a cégcsoporttá alakulást. Várjuk azokat is, akik valamilyen cégcsoportosulási megoldásban érdekeltek, melynek segítségével hatékonyabbá és stabilabbá válhat a cégük.

Felkért előadók

Csővári István

ügyvéd, Csővári Ügyvédi Iroda

Dankó Tamás

ügyvéd, adószakértő, Csővári Ügyvédi Iroda

dr. Nagy Szabolcs

TEP, adószakértő, senior ügyvéd, Crystal Worldwide Ügyvédi Iroda

Papp Tibor

vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

Dr. Tallér Péter

ügyvezető & partner, NZP Nagy Legal

Témák és előadók

A klasszikus modell. Holdinggal az élen. Milyen helyzetekben előnyös cégeink struktúrájának átalakítása, a cégcsoportba szerveződés? Családi, gyártó, és más vállalkozásoknak ajánlott cégszerkezetek.

Dr. Csővári István ügyvéd, Csővári Ügyvédi iroda

Plenáris kérdésekre válaszol az előadó


Adózási rendszer adta előnyök használata cégcsoportos formában.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

Plenáris kérdésekre válaszol az előadó


A cégcsoportba tagozódás jogi megoldásai. Jó, ha ismerjük a társasági formaváltások, partneri szerződések variációiban rejlő lehetőségeket!

Előadó egyeztetés alatt


Nemzetközi csoportosulásban adó- és felelősségoptimalizáció.

Dr. Tallér Péter ügyvezető & partner, NZP Nagy Legal

Plenáris kérdésekre válaszol az előadó


A nemzetközi holdingcégek előnyei. Nemzetközi vagy hazai cégcsoportban?

dr. Nagy Szabolcs TEP, adószakértő, senior ügyvéd, Crystal Worldwide Ügyvédi Iroda


A bizalmi vagyonkezelés egyre népszerűbb. Változások a szabályozásban és a használatban.

Dankó Tamás ügyvéd, adószakértő, Csővári Ügyvédi Iroda

Plenáris kérdésekre válaszol az előadó


Pódiumbeszélgetések

Nekik már sikerült! Két minta. Tapasztalatok megosztása.

Pódiumbeszélgetés a Viador Átrium Kft. cégcsoporttá alakulásáról.

Pódiumbeszélgetés a Newmark VLK Kft. globális partnerrel kötött partnerségének mintájáról.

További témák egyeztetés alatt

Grátisz Networking Program

Grátisz Networking különprogram

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Miért kell eljönnöd?

Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket és gyakorlatokat, melyeket már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.

Ott lesznek a cégcsoportos témában érintett üzletemberek, a legjobb szakértők, ügyvédek, adótanácsadók. Képviselteti magát nem csak a kkv-szektor, hanem a nagyvállalatok is.

Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat be szeretnéd mutatni a résztvevőknek. Írj a konferencia@ppkonferencia.hu címünkre, s küldjük a szereplés feltételeit. 

Az előadások magas színvonalúak. A prezentációkat utólag megkapod.

Részvételi díjak

Early bird díj helyszínre jövőknek:

16 900 Ft.+ áfa helyett 14 900 Ft. + áfa

Early bird díj távoli résztvevőknek:

19 900 Ft.+ áfa helyett 17 900 Ft. + áfa

Early bird díj kombinált résztvevőknek:

27 300 Ft.+ áfa helyett 25 300 Ft. + áfa

Cégcsoport - A nyerő variáció 2024


KKV ̶ AKADÉMIA 2. félév előrendelés!

A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek


 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Új cégcsoportos modellek - Helyszínen személyes részvétel

2. Új cégcsoportos modellek - Utólagos videós megtekintés

3. Új cégcsoportos modellek - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

1. Új cégcsoportos modellek - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

16900 Ft + áfa

Earlybird kedvezményes díj:

14900 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. Új cégcsoportos modellek - Utólagos videós megtekintés

Regisztrációs díj:

19900 Ft + áfa

Earlybird kedvezményes díj:

17900 Ft + áfa

Grátisz!

A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.
  • Az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását a résztvevőknek az előadó engedélyezi) már a jelszóval bejelentkezés (12 óra) előtt letölthetővé válnak.
  • Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre, és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez

A részvételi díj tartalmazza a videófilmszerkesztés és -közvetítés egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!

Jegy vásárlás

3. Új cégcsoportos modellek - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

Regisztrációs díj:

27300 Ft + áfa

Earlybird kedvezményes díj:

25300 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

­A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció. Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt.
  • Az élő konferencia utáni napon 12 órától és még további 9 napon keresztül (benne 2 hétvége) a szerkesztett konferenciavideó jelszóval bármennyiszer megnézhető.
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint tartalmazza a videófilmgyártás technikai költségét.

Jegy vásárlás