Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

Smart Company & AI 2026

Kötelező haladási irány!

20. Smart company és digitális iroda PP Konferencia-workshop

Időpont: 2025. október 9. csütörtök, 9.30–15.50

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99., 6. emelet, Baross terem

Videón távolról: 2025. október 10. péntek 12 órától október 19-ig jelszóval

Érzed már a technológia-intelligens céggé alakulás kényszerét? Válts!

Itt a magyar mesterséges intelligencia törvény! Készülj fel rá! 

Digitális, AI alapú megoldások bemutatkozása. Jelentkezz rá!

Hibrid résztvevői jogosítványok

Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.

Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.

Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.

A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.

Miről szólunk?

Versenyfutásban vagyunk a technológia fejlődésével. Az „okosodás” már nem választás kérdése. Az okos cég, okos iroda hatékonyságban felülmúlhatatlan. A tempó, úgy tűnik, már csak a mesterséges intelligencia alkalmazásával fokozható.

A digitalizáció és a mesterséges intelligencia berobbanása, a céges élet minden területén a hatékonyságot erősítő hatása egyértelművé tette: nincs mese! Az MI-vel okosodás a kötelező haladási irány.

Nálatok is vannak még munkaidőpazarló rések a gyártás vagy az irodai munkák, az adminisztráció pajzsán? Szeretnétek olcsóbban és hatékonyabban működtetni a cégeteket? Szeretnétek inkább kreativitásra használni a felszabadult munkaidőt?

Az Okos cég építése nemcsak a nagy cégek privilégiuma!

A hazai kkv-k rosszul állnak a digitális technológiák és a mesterséges intelligencia üzleti használatában. A felzárkózás pedig létkérdés. A jó hír az, hogy nem a pénzen, hanem az okos stratégián múlik a versenyben maradás.

A smart company – smart office építésének alapjai: automatizáció, a mesterséges intelligencia munkatársnak beemelése, folyamat-és adatvezéreltség, fejlett informatikai alapok, adatvédelem, webes jelenlét.

Ezen a konferencián a legfrissebb válogatását adjuk a smart company-vá válás megvalósításához és a folyamatos fenntartásához szükséges segítő eszközöknek, módszereknek. Nagyon színes a felhozatal a piacon. Érdemes megismerni minden kkv-nak a fejlesztések optimális és olcsó választékát.

Kiknek szólunk?

Várjuk a kis- és középvállalatok döntéshozóit, fejlesztési vezetőit, értékesítési munkatársait, marketingeseit, az iroda munkáért felelősöket, a szervezési vezetőket. Nekik mutatkoznak be a okos megoldásaikkal a workshop előadók is.

Előadók

Barta Gergő

vezető menedzser, vezető MI szakértő, Deloitte

Fekete Csaba Csongor

AI-szakértő, HolistiCRM

dr. Krámli Gergely

ügyvéd, Jaczkovics Ügyvédi Iroda

Vicze Gábor

az IVSZ KKV Tagozat vezetője

dr. Vajda Viktor LL.M.

AI-szakjogász, ügyvezető-helyettes, Neumann János Nonprofit Közhasznú Kft.

dr. Domokos Márton

szenior tanácsadó, CMS kordinátor, CEE Data Protection Practice, CMNO

Jerabek György

a Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület titkára

Zsombók András

innovációmenedzsment szakértő, Glósz és Társa System

Dr. Gerevich János

ügyvezető tulajdonos, AgileXpert Kft.

Kiss György

egyetemi oktató, a MANNA FM rádió AI szakértője, kereskedelmi igazgató, Ecobit Consulting Kft.

Program

9.00–tól Regisztráció a helyszínen. Október 9.

Távolról videósoknak: október 10. 12 órától október 19-ig  jelszóval belépés

9.30-9.35 Demcsák Mária felvezetője


9.35–10.25 (Benne plenáris kérdés-válasz)
Indul a magyar mesterséges intelligencia törvény.

Dr. Vajda Viktor LL.M., uniós és nemzetközi üzleti mesterjogász, a Neumann János Nonprofit Közhasznú Kft. ügyvezető-helyettese


10.25–10.50 Magyar Mesterséges Intelligencia Körkép. A legnépszerűbb céges hasznosítási területek.

Barta Gergő vezető menedzser, vezető MI szakértő, Deloitte


10.50-11.10 Informatika, digitalizáció, és a kkv-k. Kitörési pontok.

Vicze Gábor, az IVSZ KKV Tagozat vezetője


11.10–11.20 AI-káoszból skálázható vállalati AI-platform.

Kiss György egyetemi oktató, a MANNA FM rádió AI szakértője, kereskedelmi igazgató, Ecobit Consulting Kft.


11.20-11.50 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal


11.50–12.10 Hogyan segíti a termékfejlesztést és a szellemi vagyon gyűjtését a mesterséges intelligencia?

Zsombók András innovációmenedzsment szakértő, Glósz és Társa System


12.10–12.30 Törvények nélkül nincs AI. Amit minden cégvezetőnek tudnia kell!

dr. Krámli Gergely ügyvéd, Jaczkovics Ügyvédi Iroda


12.30–12.50 MI-vel kombinált vállalatirányítási rendszer kkv-kra szabva.

Dr. Gerevich János ügyvezető tulajdonos, AgileXpert Kft.


12.50–13.10 A mesterséges intelligencia legnépszerűbb használati területei a cégműködésben.

Fekete Csaba Csongor AI-szakértő, HolistiCRM


13.10–13.30 A NIS2 direktíva kötelezettjei. Tennivalók, szankciók?

Jerabek György, a Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület titkára


13.30–14.00 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal


14.00–14.25 Vitaindító előadás
Az AI szabályozás kérdőjelei.

dr. Domokos Márton szenior tanácsadó, CMS kordinátor, CEE Data Protection Practice, CMNO


14.25–15.15 Interaktív Pódiumbeszélgetés

Emberi dilemmák. A gépektől való félelem realitásai.

Beszélgetőpartnerek: dr. Domokos Márton szenior tanácsadó, Kiss György egyetemi oktató, a MANNA FM rádió AI szakértője, kereskedelmi igazgató, Ecobit Consulting Kft., Fekete Csaba Csongor AI-szakértő, HolistiCRM


15.15–15.30 Konzultáció az előadókkal


15.15–15.50 Grátisz Networking program

Networking különprogram

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Miért kell ott lenned?

Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket és gyakorlatokat, melyeket már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.

Ott lesznek a kkv-döntéshozók, a fejlesztési vezetők, a marketingfelelősök, a szervezetfejlesztők és az okostechnológiákban hasznos megoldásokkal rendelkező fejlesztők, tanácsadók.

Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat meg szeretnéd mutatni a résztvevőknek.

Az előadások magas színvonalúak. A prezentációkat megkapod. Tovább is adhatod a kollégáidnak.

Részvételi díjak

Kedvezményes díj helyszínre jövőknek:

16 900 Ft.+ áfa helyett 14 900 Ft. + áfa

Kedvezményes díj távoli résztvevőknek:

19 900 Ft.+ áfa helyett 17 900 Ft. + áfa

Kedvezményes díj kombinált résztvevőknek:

27 300 Ft.+ áfa helyett 25 300 Ft. + áfa

Smart Company 2023


KKV ̶ AKADÉMIA 2. félév előrendelés!

A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek


 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.