Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

Webshop 2026

Piacnyerési esélyek! 

13. Webáruházi trendek PP Konferencia

Időpont: 2025. október 2. csütörtök, 9.30–16.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet, Baross terem

Videón távolról: 2025. október 3. péntek 12 órától október 12-ig jelszóval

Elkeserített a kínai webáruházak inváziója? Van még nyerési esélyed!

Hogyan légy gyors, olcsó és kényelmes? Kiszervezésben a megoldás!

Elektronikus kereskedelem multichannel marketing nélkül nem működik!

Hibrid résztvevői jogosítványok

Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.

Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.

Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.

A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.

A prezentációk minden résztvevő (helyszínes is) számára másnap déltől letölthetők.

Miről szólunk?

Milyen esélyei vannak a webkereskedelemben a most piacra lépőknek és a piaci pozíciójukat erősíteni akaróknak  a kínai Temu ellenében? Vannak-e még piaci rések a csak saját terméket, szolgáltatást a weben is eladni akaró cégek számára? Hol és milyen stratégiával rúghatnak labdába a giga piacterek árnyékában a kicsik?

Masszívan beérett az elektronikus kereskedelem. Elképesztő hatékonysági verseny zajlik a hozzá kapcsolódó tevékenységek – logisztika, marketing, webfejlesztés, mesterséges intelligencia, automatizálás – háza táján. Tömegszerűséggel lehet csak bírni a hatékonysági versenyt. De nem is kell, és nem is tanácsos a giga piacterekkel versenybe szállni. Használni kell az óriási, szabványosított, automatizált rendszereiket. Ki kell hozzájuk szervezni a beruházásigényes munkát.

Amivel nyerni lehet, arra kell koncentrálni. Jól választott logisztika, remek akciókkal, eladástechnikával fűszerezett marketing és a mesterséges intelligencia használata.

A webshopok egy istent ismernek: a VEVŐT! Akinek gyorsan, olcsón és számukra kényelmesen szolgáltatnak. Ezt az aranyszabályt kell követni ma a sikerre vágyóknak.

Milyen technológiai módszereket vezessünk be mindenképpen az eredményesség, gyorsaság, megbízhatóság érdekében? Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására? Mik azok a legalapvetőbb MI-technológiák, melyek nélkül már nem boldogulsz? Hogyan állsz az új fogyasztóvédelmi törvények, előírások betartásával? Ezekre a kérdésekre válaszolunk a PP Konferencián. 

 

Kiknek szólunk?

Várjuk a webáruházakat (B2B és B2C) már üzemeltető, illetve abban gondolkodó kkv-döntéshozókat, a logisztikában utazó cégeket, és a webshop-marketingeseket. 

Felkért előadók

Balatoni Kinga

Key Account Manager, Marketing21 Kft.

Bőgel György

professzor, CEU

Cserjés-Kopándi Ildikó

senior manager, PwC Hungary

Dénes Vanda

ügyvezető, Open Online Kft.

Donáth Fruzsina

értékesítési vezető, BinX

Horváth Attila

ügyvezető, Nevogate Payment Services Kft.

Klausz Melinda

közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

Kulcsár István Róbert

vezető tanácsadó, Shoprenter

Dr. Nagy Andrea Magdolna

fogyasztóvédelmi jogi szakértő, dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda

Dr. Ormós Zoltán

alelnök, Ecommerce Hungary

Rácz Péter

ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.

Venk László

ügyvezető, Adlogic.hu

Program

9.00–től regisztráció a helyszínen (október 2.)
Távolról jelszóval megtekinthető október 3. 12 órától október 12-ig


9.30–9.35 Demcsák Mária felvezetője


9.35–9.55 Ami megváltozik, és ami nem. Intelligens kereskedelem.

Bőgel György professzor, CEU


9.55–10.15 Webshopokat is érintő, megszigorított uniós termékbiztonsági szabályozás. Akár 50 milliós bírság!

Dr. Nagy Andrea Magdolna fogyasztóvédelmi jogi szakértő, dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda


10.15–10.35 Működj mindenki másnál hatékonyabban az első pillanattól! Így lehet esélyed piacot szerezni új belépőként.

Donáth Fruzsina értékesítési vezető, Binx


10.35–10.55 A weben vásárlók igényeinek változása. Most mit és hogyan szeretnek?

Dénes Vanda ügyvezető, Open Online Kft.


10.55-11.15 Pódiumbeszélgetés: A kis hazai webáruházak esélyei a hazai és külföldi piacon.

Bőgel György professzor, CEU
Dénes Vanda ügyvezető, Open Online Kft.
Donáth Fruzsina értékesítési vezető, Binx


11.15–11.45 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal


11.45–12.05 Harcolj a Temu ellen akár a logisztikád kiszervezésével is!

Rácz Péter ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.


12.05–12.25 A jó webshop-modell titka. Mivel lehet elérni a legjobb webes értékesítési eredményeket?

Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter


12.25–12.40 AI használata az online marketingben. Mire használd és mire ne?
Balatoni Kinga Key Account Manager, Marketing21 Kft.


12.40–13.00 AI a webshop adminisztrációban. Hogyan gyorsíthatjuk, automatizálhatjuk a költséghatékonyság miatt webáruházas feladatainkat?

Venk László ügyvezető, Adlogic.hu


13.00–13.20 Pódiumbeszélgetés: Mit tehetünk a TEMU-jelenséggel szemben?

Balatoni Kinga Key Account Manager, Marketing21 Kft.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

Rácz Péter ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.
Venk László ügyvezető, Adlogic.hu


13.20–13.50 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal


13.50–14.10 Új digitális fizetési megoldások.

Horváth Attila ügyvezető, Nevogate Payment Services Kft.


14.10–14.30 Nyerő árérzékenységhez szabott ár és kedvezménypolitika. Legsikeresebb akciók 2025-ben?

Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)


14.30–14.50 Mit várhatunk az internetjog szigorításától? Adatvédelem. Milyen jogaid lehetnek?

Dr. Ormós Zoltán alelnök, Ecommerce Hungary


14.50–15.10 Digitális kereskedelmi körkép. Útkeresés, stratégia, kitörési pontok a globálisok árnyékában 

Cserjés-Kopándi Ildikó senior manager, PwC Hungary 


15.10–15.30 Pódiumbeszélgetés: Ki védi meg a fogyasztókat és a hazai webkereskedőket? Mindkettő rászorul!

Dr. Nagy Andrea Magdolna fogyasztóvédelmi jogi szakértő, dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda
Dr. Ormós Zoltán alelnök, Ecommerce Hungary


15.30–15.45 Konzultáció az előadókkal


15.40–16.20 Networking különprogram

Networking különprogram

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Miért kell ott lenned?

Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket és gyakorlatokat, melyeket már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.

Ott lesznek a kkv-döntéshozók, az elektronikus kereskedelem nagyjai és a szakma legjobbjai.

Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat meg szeretnéd mutatni a résztvevőknek.

Az előadások magas színvonalúak. A prezentációkat megkapod. Tovább is adhatod a kollégáidnak.

Részvételi díjak

Kedvezményes díj helyszínre jövőknek:

16 900 Ft.+ áfa helyett 14 900 Ft. + áfa

Kedvezményes díj távoli résztvevőknek:

19 900 Ft.+ áfa helyett 17 900 Ft. + áfa

Kedvezményes díj kombinált résztvevőknek:

27 300 Ft.+ áfa helyett 25 300 Ft. + áfa

Webáruházi trendek – 2024

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.